سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
سوزش درد بردباری را جرعه جرعه درکش که آن اساس حکمت و ثمره دانش است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 27

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مردم هر روز از من می‌پرسند که آیا این اشتباهاتی که علیه پرسپولیس صورت می‌گیرد، عمدی است یا خیر و من هیچ جوابی برای آنها ندارم. 
افشین قطبی در گفت‌وگویی، اظهار کرد: سوالی که مردم هر روز از من می‌پرسند این است که آیا این اشتباهاتی که علیه پرسپولیس صورت می‌گیرد عمدی است یا خیر. آیا برنامه‌ریزی پشت پرده علیه پرسپولیس صورت می‌گیرد. این سوال مردم است. اما، من برای آنها جوابی ندارم. تنها می‌توانم بابت نتایجی که کسب شده از آنها عذرخواهی کنم. ما تنها می‌توانیم کیفیت فوتبالی‌مان را کنترل کنیم و باید تمرکزمان را بر روی فوتبال بگذاریم و پرداختن به موضوع‌های حاشیه‌ای انرژی را از ما می‌گیرد. نمی‌خواهم تا پایان فصل درمورد مسایل حاشیه‌ای از جمله داوری صحبت کنم.

قطبی درباره‌ی وضعیت پرسپولیس در آستانه‌ی دیدار این تیم برابر پیام خراسان گفت: همه‌ی بازی‌ها مهم و حساس هستند، چیزی که برای من ناراحت کننده است، نتایجی است که کسب شده. ما در پنج بازی گذشته بهتر از حریفان بودیم و فکر می‌کنم می‌توانستیم تمام 15 امتیاز را بگیریم. این نظر کارشناسان و مردم است. با این حال باید یاد بگیریم که در هر بازی دو، سه گل از حریف پیش باشیم و از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. 
وی افزود: طبیعی است تیمی که این قدر بازیکن از دست داده برای هماهنگ شدن به زمان نیاز دارد. ما تنها می‌توانیم از پنج بازی که پرسپولیس انجام داده، رضایت داشته باشیم. کیفیت فوتبالی ما بسیار رشد کرده است و این چیزی است که مورد تایید کارشناسان و هواداران است. با این حال در فوتبال حرفه‌ای نتیجه‌ای که کسب می‌شود، اهمیت دارد. شش ماه آینده یا یکسال بعد هیچ کس نمی‌گوید که از پرسپولیس در سه بازی چهار پنالتی گرفتند. هیچ کس درمورد داوری صحبت نمی‌کند. اگر تنها یکی از پنالتی‌هایی که باید گرفته می‌شد، بسود ما اعلام می‌شد ما هم اکنون در صدر جدول بودیم.
قطبی درباره‌ی بازی سه‌شنبه برابر پیام خراسان گفت: معمولا تیم‌هایی که نتیجه‌ی خوبی کسب نکرده‌اند مقابل تیم‌های بزرگ با انگیزه هستند. بازیکنان تیم‌های دیگر می‌خواهند در دیدار مقابل پرسپولیس و استقلال بهترین عملکردشان را ارایه دهند. آنها در پخش مستقیم در تلویزیون دیده می‌شوند. این انگیزه‌ی‌ بازیکنان و مربیان را زیاد می‌کند. اطمینان دارم که بازی دشواری را در مشهد پیش‌رو داریم. این چالشی بزرگ برای من و همکارانم است. با این حال ما تیم حرفه‌ای در اختیار داریم که باید امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم. ما در تهران سه امتیاز از دست دادیم و باید در بازی‌های خارج از خانه این امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم. 
قطبی درباره‌ی وضعیت علی کریمی گفت: کریمی بسیار پرانگیزه در تمرینات حضور دارد. رفتار و اخلاق حرفه‌ای او درس بزرگی برای بازیکنان جوان است. خوشحال هستم که او را در اختیار داریم. 
وی درباره‌ی تمرین امروز پرسپولیس گفت: تمرینات بسیار خوبی را انجام دادیم. امروز دیدید که چگونه پرسپولیس مانند تیم‌های بزرگ اروپایی تمرین کرد. این باعث افتخار است که بازیکنان از تمام وجدانشان در تمرینات استفاده می‌کنند. 
قطبی درباره‌ی وضعیت توره گفت: در برخوردی که او با دروازه‌بان مس کرمان در بازی داشته، پای او دچار آسیب دیدگی شده است. با این حال او در جریان بازی متوجه این آسیب دیدگی نشد و پس از بازی پایش متورم شد و امروز پس از آزمایش MRI وضعیتش مشخص می‌شود. 
وی در پایان گفت: باید از باشگاه راه‌آهن و انصاری‌فرد تشکر کنم که با در اختیار قرار دادن چنین مجموعه‌ای بهترین فضای تمرینی را برای پرسپولیس به وجود آوردند.


 نوشته شده توسط افشین عباس زاده(پرسپولیسی دو آتیشه) در شنبه 87/6/23 و ساعت 4:12 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

ستارگان سرخ
افشین عباس زاده(پرسپولیسی دو آتیشه)
وبلاگی پرسپولیسی (اخبار لحظه به لحظه) خواهشا نظر بدین تا بهتر بشیم ممنون

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 31
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 59297
جستجو در صفحه

لینک دوستان
خبر نامه
 
موسیقی وبلاگ من