سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خدا را فرشته‏اى است که هر روز بانگ بر مى‏دارد : بزایید براى مردن و فراهم کنید براى نابود گشتن و بسازید براى ویران شدن . [نهج البلاغه]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 28

خبرگزاری پرسپولیس : فرزاد آشوبی در گفت و گویی اظهار داشت: نظر خاصی در خصوص بازی پرسپولیس و مس کرمان ندارم. این مسابقه باید انجام می شد و تصور می کنم تیم ما بهتر از موقعیت هایش استفاده کرد.
هافبک سابق پرسپولیس در مورد پیروزی یک بر صفر در این مسابقه گفت: پنج شنبه شب دو احساس متفاوت داشتم. از پیروزی تیم مس خوشحال بودم و از شکست پرسپولیس احساس ناراحتی می کردم.
آشوبی در خصوص پنالتی که به سود پرسپولیس گرفته نشد گفت: در حوزه داوری تخصصی ندارم بهتر است حرفی نزنم در این مورد باید کارشناس ها نظر بدهند.
آشوبی در خصوص این که خط هافبک فصل گذشته پرسپولیس قویتر بود یا فصل کنونی، اظهار داشت:مقایسه، کار اشتباهی است و هر بازیکنی خصوصیت خودش را دارد. پرسپولیسی که برابر مس کرمان بازی کرد یک تیم خوب و قدرتمند است که شکست مقابل مس چیزی از ارزش های این تیم کم نمی کند.

بازیکنان ما پنج شنبه شب درخشش خوبی داشتند و پرسپولیسی ها نیز شاید کمی بی دقت بودند.
هافبک تیم مس با اشاره به رفتار خوب هواداران پرسپولیس با وی عنوان کرد: از تک تک آنها ممنونم. آنها مرا شرمنده لطف و محبت خود کردند و نشان دادند که تماشاگرانی فهیم و با شخصیت هستند.


 نوشته شده توسط افشین عباس زاده(پرسپولیسی دو آتیشه) در جمعه 87/6/22 و ساعت 6:43 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

ستارگان سرخ
افشین عباس زاده(پرسپولیسی دو آتیشه)
وبلاگی پرسپولیسی (اخبار لحظه به لحظه) خواهشا نظر بدین تا بهتر بشیم ممنون

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 33
مجموع بازدیدها: 59301
جستجو در صفحه

لینک دوستان
خبر نامه
 
موسیقی وبلاگ من