سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[پیمان] دوستی را نگه دار، گرچه دیگری آن را نگه ندارد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 27

خبرگزاری پرسپولیس : مربی دروازه بانان تیم فوتبال پرسپولیس تهران، عملکرد واعظی را با وجود دریافت یک گل مقابل مس کرمان، راضی کننده توصیف می کند
"احمدرضا عابدزاده" روز جمعه گفت: واعظی بعد از چهار ماه دوری از میدان در ترکیب اصلی قرار گرفت و نشان داد که به شرایط آرمانی رسیده است و می تواند از این پس از دروازه پرسپولیس محافظت کند.
عابدزاده همچنین ادامه داد: واعظی یکی از باتجربه ترین دروازه بانان حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران است و این می تواند برای پرسپولیس در بازی های داخلی و آسیایی امیدوار کننده باشد.
او با اشاره به نیمکت نشینی "علیرضا حقیقی" بعد از سه بازی، اظهار داشت: حقیقی دروازه بان جوانی است که برای کامل شدن باید تجربه بیشتری به دست آورد، البته نیمکت نشینی وی برابر مس با نظر قطبی صورت گرفت و این به این معنی نیست که کادر فنی از شرایط او ناراضی است.

مربی دروازه بانان پرسپولیس در پایان سخنانش با اشاره به شش گل خورده در پنج بازی گفت: وقتی تیم با شیوه ای کاملا هجومی فقط برای سه امتیاز به میدان می رود، طبیعی است که حریف فرصتی های مناسب زیای برای به گل رسیدن پیدا می کند. البته قبول دارم که سازمان دفاعی ما باید ترمیم شود تا از این به بعد آمار گل های خورده ما پایین تر بیاید.
تیم فوتبال پرسپولیس تهران شب گذشته در چارچوب هفته ششم رقابتهای فوتبال باشگاههای برتر ایران با نتیجه یک بر صفر برابر تیم مس کرمان شکست خورد.


 نوشته شده توسط افشین عباس زاده(پرسپولیسی دو آتیشه) در جمعه 87/6/22 و ساعت 4:29 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

ستارگان سرخ
افشین عباس زاده(پرسپولیسی دو آتیشه)
وبلاگی پرسپولیسی (اخبار لحظه به لحظه) خواهشا نظر بدین تا بهتر بشیم ممنون

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 59291
جستجو در صفحه

لینک دوستان
خبر نامه
 
موسیقی وبلاگ من