سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
طمع کشاننده به هلاکت است و نارهاننده ، و ضامنى است حق ضمانت نگزارنده ، و بسا نوشنده که گلویش بگیرد و پیش از سیراب شدن بمیرد ، و ارزش چیزى که بر سر آن همچشمى کنند هر چند بیشتر بود مصیبت از دست دادنش بزرگتر بود ، و آرزوها دیده بصیرت را کور سازد و بخت سوى آن کس که در پى آن نبود تازد . [نهج البلاغه]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 27

خبرگزاری پرسپولیس : این بازیکن روز جمعه گفت: نمی‌دانم چرا بعد از پرسپولیسی شدن علی کریمی همه از نیمکت نشینی من حرف می زنند، این در حالی است که با سه گل زده و یک پاس گل، آمار خوبی در هفته های اول لیگ برتر دارم و نشان دادم که به قدر لازم آماده هستم.
نیکبخت در مورد بازی ضعیفی که ارایه کرد، می گوید: به هر حال هر بازیکنی روز بد و خوب دارد. در بازی مقابل مس شرایطی رقم خورد که نتوانستم انتظار مربیان و تماشاگران را برآورده کنم، البته حتم دارم که از هفته بعد دوباره یکی از بازیکنان موثر قطبی می شوم.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به باخت تیمشان به مس اظهار داشت: به قدری از ناداوری ها حرف زده ایم که واقعا نمی دانیم چه کاری کنیم. همه دیدند که داور مسابقه به راحتی دو پنالتی ما را نادیده گرفت تا در روزی که برتری قابل ملاحضه ای نسبت به حریف داشتیم، اولین باختمان را تجربه کنیم.

نیکبخت واحدی در پایان سخنانش گفت: با اینکه سه هفته متوالی را با ناکامی پشت سر گذاشته ایم، هنوز هم پرامیدترین تیم برای قهرمانی هستیم.
تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته با نتیجه یک بر صفر مقابل مس کرمان در چارچوب هفته ششم لیگ برتر باشگاههای ایران تن به شکست داد.


 نوشته شده توسط افشین عباس زاده(پرسپولیسی دو آتیشه) در شنبه 87/6/23 و ساعت 10:54 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

ستارگان سرخ
افشین عباس زاده(پرسپولیسی دو آتیشه)
وبلاگی پرسپولیسی (اخبار لحظه به لحظه) خواهشا نظر بدین تا بهتر بشیم ممنون

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 59286
جستجو در صفحه

لینک دوستان
خبر نامه
 
موسیقی وبلاگ من