سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هرکه پیش از آن که از او بخواهند ببخشد، بزرگوارو محبوب است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 27

خبرگزاری پرسپولیس : تیم فوتبال استقلال تهران در هفته ششم لیگ برتر با شکست سه بر یک برابر صبا باتری، سومین باخت این فصل خود را کسب کرد. این دیدار از ساعت 30/20 در ورزشگاه یادگار امام شهر قم و در حضور حدود 15 هزار تماشاگر برگزار شد.
شیث رضایی در دقیقه 23 ، عادل کلاه کج در دقیقه 70 و فریدون فضلی در دقیقه 92 برای صبا گلزنی کردند. سیاوش اکبر پور در دقیقه 56 گل استقلال را به ثمر رساند.
خداداد افشاریان در دقیقه 44 صمد مرفاوی و صادق ورمرزیار مربیان دو تیم را به دلیل درگیری لفظی در کنار زمین از روی نیمکت اخراج کرد. امیر حسین فشنگ چی، فریدون فضلی و المیر تولیا از صبا و پژمان منتظری از استقلال کارت زرد دریافت کردند. تیم استقلال با این شکست به جای صباباتری به رده هفدهم جدول سقوط کرد.

ترکیب تیم استقلال:وحید طالب لو، پیروز قربانی، بیژن کوشکی، پژمان منتظری، حسین کاظمی، خسرو حیدری، مهدی امیر آبادی( از دقیقه 76 ابراهیم تقی پور)، مجتبی جباری، جان واریو(از دقیقه 46 علی علیزاده)، سیاوش اکبرپور، علیرضا عباسفرد(از دقیقه 68 فرهاد مجیدی)
سرمربی : امیر قلعه نویی 

ترکیب تیم صباباتری:المیر تولیا،حمید رضا فرزانه(از دقیقه 62 یحیی گل محمدی)،شیث رضایی، مرتضی اسدی، حمید سر آبادانی، امیر حسین فشنگ چی، عادل کلاه کج (از دقیقه 84 محمد همرنگ)، محمد نوری ، محسن یوسفی( از دقیقه 67 مهدی خیری)، غلامرضا رضایی و فریدون فضلی
سرمربی :فیروز کریمی


 نوشته شده توسط افشین عباس زاده(پرسپولیسی دو آتیشه) در شنبه 87/6/23 و ساعت 11:7 صبح | نظرات دیگران()

 

یدا... اکبریدرباره شرایط استقلال قبل از بازی مقابل صبا اظهار داشت:تیم ما شرایط خوبی پیدا کرده است. مربیان تصمیم گرفته اند با تمرینات پر فشار تیم را به آمادگی خوبی برسانند و موفق هم شده اند.وی در مورد وضعیت خود عنوان کرد: مانند سایر نفرات تیم در شرایط مسابقه هستم و مشکلی برای بازی ندارم. اگر هم از من کم استفاده می شود به نظر مربی باز می گردد و به نظرشان احترام می گذارم. اکبری با بیان این که باید از بازی مقابل صبا پیروزی های خود را شروع کنند، ادامه داد: جمعه بازی سختی خواهیم داشت. بازیکنان حریف مربی با دانشی دارند و در زمین خودشان هم بازی می کنند. از طرفی ما باید سه امتیاز را به دست آوریم تا شرایطمان در جدول بهتر شود.


 نوشته شده توسط افشین عباس زاده(پرسپولیسی دو آتیشه) در جمعه 87/6/22 و ساعت 6:4 عصر | نظرات دیگران()

 

بازیکن استقلال افزود: "وضعیت استقلال بسیار خوب است و تیم توانسته است دوران آماده سازی خوبی را پشت سر بگذارد. استقلال در حال حاضر کاملا خود را برای بازی مقابل صباباتری آماده کرده و روز جمعه برای پیروزی به میدان خواهد رفت. از بازی مقابل صباباتری استقلال به دوران اوج خود باز می گردد و دوباره یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر خواهد بود."بیگ زاده خاطر نشان کرد: "مطمئناً با توجه به آمادگی که بازیکنان استقلال دارم این بازی را با نتیجه 2 بر صفر پیروز خواهیم شد. در حال حاضر از آمادگی مطلوبی برخوردار هستم و فکر می کنم بتوانم در این شرایط به استقلال کمک کنم. سرمربی استقلال در تمرینات از من به عنوان دفاع چپ استفاده کردند و فکر می کنم در بازی صباباتری در این پست به میدان بروم."


 نوشته شده توسط افشین عباس زاده(پرسپولیسی دو آتیشه) در جمعه 87/6/22 و ساعت 6:4 عصر | نظرات دیگران()

 

تیم فوتبال استقلال روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام قم باید به مصاف تیم صبا برود. آبی پوشان در این مسابقه با روش 3-5-2 و ترکیب احتمالی زیر به میدان خواهند رفت: دروازه‌بان:وحید طالب لومدافعان:پیروز قربانی،بیژن کوشکی،پژمان منتظری هافبک ها: حسین کاظمی،خسرو حیدری،مهدی امیر آبادی،مجتبی جباری،جان واریو مهاجمان:سیاوش اکبر پور، علیرضا عباسفرد در صورتیکه استقلال به طور قطعی با این ترکییب به میدان برود، جان واریو اولین بازی خود را برای استقلال انجام خواهد داد.استقلال هم اکنون با چهار امتیاز در مکان دوازدهم جدول قراردارد

.


 نوشته شده توسط افشین عباس زاده(پرسپولیسی دو آتیشه) در جمعه 87/6/22 و ساعت 6:1 عصر | نظرات دیگران()

 

مهدی امیر اظهار داشت: مسابقه با صبا باتری بازی سختی است. این تیم در هفته های گذشته خوب نتیجه نگرفته است و برای کسب سه امتیاز در خانه به میدان می آید؛ اما تلاش می کنیم تا دست پر به تهران بازگردیم. امیر آبادی در خصوص رویارویی با سرمربی سابق استقلال گفت: فیروز کریمی مربی قابل احترامی است و و پیش از آغاز مسابقه از او برای حضور در میدان رخصت می گیرم. امیر آبادی در مورد جریمه چند روز پیش خود در تمرین استقلال که مجبور به دویدن دور زمین شد عنوان کرد: جریمه نشده بودم بلکه به دلیل آنکه روز قبل از مسابقه 90 دقیقه در ترکیب تیم بودم به همراه خسرو حیدری ریکاوری کردم.


 نوشته شده توسط افشین عباس زاده(پرسپولیسی دو آتیشه) در جمعه 87/6/22 و ساعت 6:1 عصر | نظرات دیگران()

 

 

 

 

"درست است استقلال نتایج خوبی را نگرفته اما فوتبال چیزی را نشان نمی دهد."مدافع اسبق تیم فوتبال با بیان این مطلب افزود: "به اعتقاد من استقلال در بازی مقابل صباباتری بازی آسانی را نخواهد داشت و مطمئنا هر تیمی که در این بازی پیروز شود از بحران خارج می شود."وی ادامه داد: "استقلال در این مدت خوب تمرین کرده است و با قدرت می‌خواهد در ادامه رقابت های لیگ شرکت کند و همچنین صباباتری نیز می خواهد دوباره خودش را به عنوان یکی از مدعیان لیگ برتر معرفی کند. استقلال در 4 بازی گذشته خود با توجه به نفراتی که داشته است نتایج خوبی را نگرفته، ولی فوتبال چیزی را نشان نمی‌دهد و نمی‌توان حدس زد که در یک بازی چه تیمی از پیش برنده است."مربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران افزود: "قلعه نوعی حتما می‌تواند تیم را از بحران خارج کند او فقط احتیاج به زمان داشت 2 هفته وقت خوبی بود تا او به تیمش شناخت پیدا کندو در روزهای آینده می‌تواند با تیمش نتیجه بگیرد."
 نوشته شده توسط افشین عباس زاده(پرسپولیسی دو آتیشه) در جمعه 87/6/22 و ساعت 6:0 عصر | نظرات دیگران()

 

ناصر حجازی گفت: "درحالی حاضر فشاری بر روی کادرفنی نیست، چون همه دوست داشتند این کادر از ابتدا در استقلال باشد."مربی اسبق اظهار داشت: "بازی استقلال مقابل صباباتری بازی کاملا سختی خواهد بود. هر 2 تیم امتیازات زیادی را از دست داده اند و مطمئناً هر کسی که در این بازی پیروز شود می تواند دوباره به عنوان مدعی قهرمانی مشخص گردد."وی ادامه داد: "تلاش برای کسب 3 امتیاز و کسب موفقیت در این بازی باعث شده است که این بازی از حساسیت بالایی برخوردار باشد."حجازی افزود: "به عنوان یک استقلالی امیدوارم که استقلال در این بازی پیروز شود هر چند که کار سختی را پیش رو خواهد داشت. استقلال امسال نفرات خوبی را جذب کرده، اما هنوز با همدیگر هماهنگ نیستند و همین باعث شده که تا اینجا نتایج ضعیفی را به دست بیاورند. پارسال در ابتدای فصل فشار زیادی را روی کادر من آوردند، اما اصلا امسال فشار روی کادرفنی نیست، چون همه آقایان دوست داشتند این کادر از ابتدا در استقلال باشد. پس دیگر قلعه نوعی نباید بهانه ای داشته باشد و باید تیم را قهرمان کند."وی در پایان گفت: "استقلال مطمئنا در روزهای آینده نتایج بهتری را خواهد گرفت و فقط باید به بازیکنان فرصت داد تا خودشان را پیدا کنند، زیرا آنها جوان هستند و می‌توانند دوباره استقلال را به روزهای اوج بازگردانند."

مدیر روابط عمومی استقلال: پیشنهاد قطری ها مانع شد

 مدیر برنامه های ژاتو توماس با تایید این خبر اعلام کرد که ساعت 2 بامداد سه‌شنبه این مهاجم پرتغالی به ایران آمد تا با مسوولان استقلال مذاکره کند، اما با اختلاف 50 هزار دلاری مسوولان استقلال رو برو شد و به همین  دلیل از عقد قرارداد با استقلال منصرف و ساعت 2 بعدازظهر پنجشنبه راهی قطر شد.گفتنی است مبلغ قرارداد توماس 350 هزار دلار بود که مسوولان استقلال اعلام کردند که تنها 300 هزار دلار به این مهاجم پرداخت می‌کنند.در عین حال باشگاه استقلال در یک نامه کتبی به توماس اعلام کرد که وی برای مذاکره نهایی به ایران بیاید.نوری فر در خصوص قرارداد نبستن توماس و با استقلال گفت: "باشگاه استقلال برای امضای قرارداد با توماس به توافق رسیده بود و تا چهارشنبه شب قرار بود که با این بازیکن قرارداد امضا کند."وی ادامه داد: "با پیشنهادی که ژائو توماس از یک تیم کشور قطری مواجه شد و مبلغ قابل توجهی نیز بود، وی از قرارداد با استقلال منصرف و برای مذاکره با تیم قطری راهی قطر شد."مدیر روابط عمومی استقلال گفت: "در حال حاضر یک مهاجم برزیلی مدنظر باشگاه استقلال است که از فردا مذاکره جدی باشگاه استقلال با وی آغاز خواهد شد."وی افزود: "استقلال در یک نامه کتبی به توماس اعلام کرد که وی برای مذاکره نهایی به ایران بیاید و او نیز به خاطر پیشنهاد استقلال به ایران آمد، اما با مسوولان به تفاهم نرسید."


 نوشته شده توسط افشین عباس زاده(پرسپولیسی دو آتیشه) در جمعه 87/6/22 و ساعت 5:55 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

ستارگان سرخ
افشین عباس زاده(پرسپولیسی دو آتیشه)
وبلاگی پرسپولیسی (اخبار لحظه به لحظه) خواهشا نظر بدین تا بهتر بشیم ممنون

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 59279
جستجو در صفحه

لینک دوستان
خبر نامه
 
موسیقی وبلاگ من