سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[ کمیل پسر زیاد گفت : امیر المؤمنین على بن ابى طالب ( ع ) دست مرا گرفت و به بیابان برد ، چون به صحرا رسید آهى دراز کشید و گفت : ] اى کمیل این دلها آوند هاست ، و بهترین آنها نگاهدارنده‏ترین آنهاست . پس آنچه تو را مى‏گویم از من به خاطر دار : مردم سه دسته‏اند : دانایى که شناساى خداست ، آموزنده‏اى که در راه رستگارى کوشاست ، و فرومایگانى رونده به چپ و راست که درهم آمیزند ، و پى هر بانگى را گیرند و با هر باد به سویى خیزند . نه از روشنى دانش فروغى یافتند و نه به سوى پناهگاهى استوار شتافتند . کمیل دانش به از مال است که دانش تو را پاسبان است و تو مال را نگهبان . مال با هزینه کردن کم آید ، و دانش با پراکنده شدن بیفزاید ، و پرورده مال با رفتن مال با تو نپاید . اى کمیل پسر زیاد شناخت دانش ، دین است که بدان گردن باید نهاد . آدمى در زندگى به دانش طاعت پروردگار آموزد و براى پس از مرگ نام نیک اندوزد ، و دانش فرمانگذارست و مال فرمانبردار . کمیل گنجوران مالها مرده‏اند گرچه زنده‏اند ، و دانشمندان چندانکه روزگار پاید ، پاینده‏اند . تن‏هاشان ناپدیدار است و نشانه‏هاشان در دلها آشکار . بدان که در اینجا [ و به سینه خود اشارت فرمود ] دانشى است انباشته ، اگر فراگیرانى براى آن مى‏یافتم . آرى یافتم آن را که تیز دریافت بود ، لیکن امین نمى‏نمود ، با دین دنیا مى‏اندوخت و به نعمت خدا بر بندگانش برترى مى‏جست ، و به حجّت علم بر دوستان خدا بزرگى مى‏فروخت . یا کسى که پیروان خداوندان دانش است ، اما در شناختن نکته‏هاى باریک آن او را نه بینش است . چون نخستین شبهت در دل وى راه یابد درماند و راه زدودن آن را یافتن نتواند . بدان که براى فرا گرفتن دانشى چنان نه این در خور است و نه آن . یا کسى که سخت در پى لذت است و رام شهوت راندن یا شیفته فراهم آوردن است و مالى را بر مال نهادن . هیچ یک از اینان اندک پاسدارى دین را نتواند و بیشتر به چارپاى چرنده ماند . مرگ دانش این است و مردن خداوندان آن چنین . بلى زمین تهى نماند از کسى که حجّت بر پاى خداست ، یا پدیدار و شناخته است و یا ترسان و پنهان از دیده‏هاست . تا حجّت خدا باطل نشود و نشانه‏هایش از میان نرود ، و اینان چندند ، و کجا جاى دارند ؟ به خدا سوگند اندک به شمارند ، و نزد خدا بزرگمقدار . خدا حجتها و نشانه‏هاى خود را به آنان نگاه مى‏دارد ، تا به همانندهاى خویشش بسپارند و در دلهاى خویشش بکارند . دانش ، نور حقیقت بینى را بر آنان تافته و آنان روح یقین را دریافته و آنچه را ناز پروردگان دشوار دیده‏اند آسان پذیرفته‏اند . و بدانچه نادانان از آن رمیده‏اند خو گرفته . و همنشین دنیایند با تن‏ها ، و جانهاشان آویزان است در ملأ اعلى . اینان خدا را در زمین او جانشینانند و مردم را به دین او مى‏خوانند . وه که چه آرزومند دیدار آنانم ؟ کمیل اگر خواهى بازگرد . [نهج البلاغه]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 27

تمرین از ساعت 10 آغاز شد و بازیکنان به دویدن دور زمین، ارسال پاس های کوتاه و بلند، سانتر از جناحین و ضربه به سمت دروازه پرداخته و در ادامه به 2 گروه تقسیم شدند.
نفرات اصلی زیر نظر کماسی به دویدن مشغول شده و بازیکنان ذخیره زیر نظر پیروانی با نظارت مستقیم قطبی به فوتبال با دروازه هندبالی پرداختند.
* بازیکنان اصلی 20 دقیقه زودتر از بازیکنان ذخیره تمرینات خود را به اتمام رساندند.
* در فوتبال درون تیمی دی‌کارمو مهاجم برزیلی بارها گلزنی کرد و مورد تشویق هواداران و کادر فنی قرار گرفت.
* حدود 70 هوادار تماشاگر از نزدیک تمرین را نظاره‌گر بودند.
* محمود خوردبین با 30 دقیق تاخیر در محل تمرین حاضر شد.

* مازیار زارع و الونگ بصورت اختصاصی زیر نظر زرینه تمرین کردند.
* ابراهیم توره، بهادر عبدی، احمدرضا عابدزاده غایب بودند.
* توره در پایان تمرین در ورزشگاه اکباتان حضور پیدا کرد و پس از دقایقی گفت و گو با قطبی و پیروانی، برای گرفتن MRI به بیمارستان امام خمینی رفت.
* خالکوبی‌های دی‌کارمو مهاجم برزیلی سوژه خبری خبرنگاران و هواداران پرسپولیس بود.
*علی رضا محمد با پای بانداژ شده در تمرین شرکت کرد.
* دروازه‌بان فصل گذشته سپاهان نوین همراه با واعظی و حقیقی زیر نظر مارکو تمرین کردند.
* به رغم خبرهای منتشره مبنی بر عدم مصاحبه بازیکنان پرسپولیس، تعدادی از خبرنگاران در انتهای تمرین امروز با بازیکنان به گفت و گو پرداختند.
*‌ افشین پیروانی به بازیکنان خارجی هشدار داد زودتر در محل تمرین حاضر شوند.
* علی کریمی و کریم باقری در تمرین امروز جزو آماده‌ترین‌ها بودند به مدت 10 دقیقه با قطبی به صحبت خصوصی پرداختند.
* سپهر حیدری امروز با برادر خود در تمرین حضور داشت.
* در پایان تمرین امروز اعلام شد که احمدرضا عابدزاده پس از 2 روز مرخصی هماهنگ شده، از فردا در تمرینات شرکت خواهد کرد.
* تمرین ساعت 12 با صحبت‌های قطبی و پیروانی به پایان رسید.


 نوشته شده توسط افشین عباس زاده(پرسپولیسی دو آتیشه) در شنبه 87/6/23 و ساعت 4:20 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

ستارگان سرخ
افشین عباس زاده(پرسپولیسی دو آتیشه)
وبلاگی پرسپولیسی (اخبار لحظه به لحظه) خواهشا نظر بدین تا بهتر بشیم ممنون

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 59289
جستجو در صفحه

لینک دوستان
خبر نامه
 
موسیقی وبلاگ من