سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
ناتوانى آفت است ، و شکیبایى شجاعت و ناخواستن دنیا ثروت و پرهیزگارى سپرى نگهدار و رضا نیکو همنشین و یار . [نهج البلاغه]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 27

خبرگزاری پرسپولیس : حمید درخشان در گفت و گویی، درباره شکست برابر مس کرمان اظهار داشت: پرسپولیس در هفته ششم لحظاتی خوب کار کرد؛ اما در دقایق بسیار حساسی، در خط دفاعی بسیار عجولانه بازی کرده و تسلط تیمی را از دست داد.
وی راجع به اعتراض شدید پرسپولیس به قضاوت مسعود واحدی، خاطر نشان ساخت: در هر مسابقه، اشتباه داوری وجود دارد. نمی‌توان مسابقه‌ای را بدون اشتباه پیش‌بینی کرد. واگذاری این مسابقه به مس را نباید به مرادی ربط داد.
وی ادامه داد: پرسپولیس اگر به دنبال کسب پیروزی است، باید با ارائه بازی هجومی به یک یا 2 گل می‌رسید تا در این شرایط، با اشتباه داوری نیز به برتری دست می‌یافت. خط دفاع مس با عملکرد خوبی، مانع گلزنی پرسپولیس شد. در مقابل، بازیکنان قطبی در ضربات آخر کمی بی‌دقت بودند و همین عاملی شد تا به گل نرسند.

بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس عنوان کرد: این تیم در فصل جاری بازیکنان خیلی خوبی را در اختیار دارد؛ اما بی‌دقتی می‌تواند برای سرخپوشان مشکل‌ساز شود. همانطور که گفتم، بعد فنی بیش از ضعف داوری در شکست تاثیرگذار بود. علاوه بر این مسایل، باید به مواردی از قبیل آمادگی جسمانی،‌ فنی و شیوه بازی اشاره داشت. پرسپولیس باتوجه به داشته‌هایش که بسیار قوی‌تر از مس بود، باید پیروز می‌شد که چنین اتفاقی رخ نداد.
درخشان گفت: به هر حال، از هفته آینده علی کریمی به این تیم ملحق خواهد شد. تیم با این داشته‌ها می‌تواند به مراتب نتایج بهتری را کسب کند. شک ندارم کریمی در صورت آمادگی می‌تواند کمک شایانی کند.


 نوشته شده توسط افشین عباس زاده(پرسپولیسی دو آتیشه) در شنبه 87/6/23 و ساعت 4:18 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

ستارگان سرخ
افشین عباس زاده(پرسپولیسی دو آتیشه)
وبلاگی پرسپولیسی (اخبار لحظه به لحظه) خواهشا نظر بدین تا بهتر بشیم ممنون

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 59276
جستجو در صفحه

لینک دوستان
خبر نامه
 
موسیقی وبلاگ من